Психология онкүндігі бойынша есеп
Степногорск қаласы білім бөлімінің жоспарына сәйкес 2019 жылдың 30-9 қазан аралығында Психология онкүндігі өткізілді:
Мақсаты: Педагог-психологтың кәсіби қызметіне назар аудару.
Балабақшада жағымды психологиялық атмосфера құру.
Балалардың дамуына ықпал ету.
Білім беру үрдісіне қатысушылардың сенім деңгейін көтеру.
Педагог-психолог Ю. Н. Бейгул жоспар әзірледі, балабақша меңгерушісі Г. О. Кушерова бекітілді.
30. 09.19
Ересек топта"әуе шаригі, ұшып кел, Балаларға күлкі сыйла"атты психологиялық акция ұйымдастырылды. Балалармен өткізілген іс-шара шығармашылық тапсырмаларды қолдану арқылы ойын түрінде өтті, олар тәрбиеленушілерде жағымды эмоциялар тудырды, оларды қызықтырды және әрі қарай жұмысқа баптады. Өйткені, балалардың оң естеліктері жанға жылы.
1.10.19
Педагог-психолог Ю. Н. Бейгул 1 млад өткізді. "Вместе весело играем" атты ойын тобы: "у медведя во бору", Д / и " дауыс кімнің тап?"Менің қаламдарым жоғалды", "керемет қап", " Мишка касалапый»
Топта қозғалмалы ойындар балалардың жеке ерекшеліктерін ескере отырып өткізілді. Ойын барлық балалармен немесе шағын топпен өткізілді. Балалардың назарын аудару үшін, мен қолыма әдемі ойыншық алып, оларға ойыншықтың қайғылы екендігін және олармен ойнағысы келетінін хабарладым.
2.10.19. - педагог-психолог Ю. Н. Бейгул ата-аналарға екі кеңес дайындады: "Гипербелсенді бала", " егер бала өзін агрессивті ұстаса»
2. 10.19.- ересек топта "В гостях у двух Сиқыршыда" бос уақытын дамыту сабағын өткізді. Сабақ тыныш музыкамен сүйемелденді.
3.10.19
"Сезім елі" ойын сабағы әңгімеден басталды. Сабақ барысында мен қызықты ойын қызметін ұйымдастырдым. Балалар әр түрлі тапсырмаларды орындады. Бүкіл сабақ балалар, шуақ, отзывчивы.
3.10.19
2 младта, топта балалардың сүйікті ертегі кейіпкері Карлсон, Сенсорика элементтері бар динамикалық іс-шара сабақта болды.
Сабақ әңгімеден басталды. Бұл сабақтың тақырыбын анықтауға көмектесті. Сабақ барысында жаңа ақпаратты тиімді игеру үшін "көмекшілер" тақырыбына суреттер қолданылды. Мұндай іс-әрекет оқу үдерісінің жағымды, эмоциялық фонды құрды, балалардың сөйлеу белсенділігін арттырды және сабақ барысында қызығушылықты сақтап қалды. Сабақта балалар мейірімді, қайырымды, бір-біріне көмектесті.
Сабақтың барлық кезеңдері өзара байланысты болды, берілген тақырыпқа бағынады. Сабақтың әр кезеңінде қызмет түрін ауыстыру шаршаудың алдын алуға мүмкіндік берді . Балалар бір ойыннан екіншісіне ауысып кетті. Барлық білім беру қызметі барысында балалардың танымдық қызығушылықтары жоғары болды.
4.10.19
Көңіл-күй туралы " әңгіме»
Сабақ әңгімеден басталды. Балалар әр түрлі тапсырмаларды орындады: "қуаныш не ұқсайды" Ассоциациясы, "Ласка" этюды, "алғашқы қар". "Өз көңіл-күйіңді сал" коллажын салды, онда балалар әр түрлі түстерді қолдана отырып өз көңіл-күйлерін жеткізуге үйренді .
7.10.19.
1 мл топта саусақ ойындарын өткізді, онда балалар мұқият тыңдап, менімен бірге ойнады.
8.10.19.
Сабақ ересектер тобында "еліне Саяхат білім»
Балаларға сабақ тақырыбы айтылды. Құрылымы сабақ келуі бойынша ставленым міндеттері. Сабақтың барлық бөліктері бойынша уақытты бөлген жөн. Екпін қалыпты болды, материал балаларға қолжетімді деңгейде іріктелді. Балалардың жас ерекшеліктерін ескере отырып. Балалар сұрақтарға жауап беріп, әңгімені қолдады ,қызығушылықпен қарап, қарады.Балалар өте белсенді болды, өздерін жайлы сезінді.