Ақмола облысы білім басқармасының Степногорск қаласы бойынша білім бөлімінің жанындағы Шантобе кентінің "Мерей" №6 балабақшасы " мемлекеттік коммуналдық қазыналық кәсіпорыны
Государственное коммунальное казенное предприятие "Детский сад №6 "Мерей" посёлка Шантобе при отделе образования по городу Степногорск управления образования Акмолинской области

Біз әлеуметтік желілердеміз

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Мен болашақ оқушымын

В.Даль былай деді:
«Балаларды тәрбиелеу дегеніміз, ең төменгі деңгейде, оларды тамақтандыру, суару,
«ең жоғары дәрежеде – ескерту, нұсқау, үйрету».
Мектепке бару – бала өміріндегі нағыз бетбұрыс.
Сәби ересектік жолында тағы бір сатыға көтеріледі,
жаңа әлеуметтік мәртебеге ие болады және ол жай ғана болуы керек
психологиялық және интеллектуалдық тұрғыдан дайын. Мектеп жасына қарай
Балалар мүлдем басқа тәжірибемен келеді. Әр жаста
баланың психологиялық құрылымына жаңалық әкеледі. Негізгі
мектеп жасына дейінгі баланың жаңа формациясы – рөлдік ойындарды ойнай білу,
сюжетті ойындар мен ережелері бар ойындар. Бала ойында өзін өзі үлгі етеді
сыртқы әлеммен қарым-қатынастары.
Сондықтан мектепке дайындықтың маңызды алғышарты - сарқылу.
алдыңғы даму кезеңі: бала ойнай білуі керек.
Әйтпесе, бастауыш сыныптың жүктемесі болуы мүмкін
төзгісіз және невротикалық белгілердің көрінісіне әкеледі
бала. Бірақ ойнау қабілеті - бұл дайындықтың жеке құрамдас бөлігі
мектеп, ең алдымен, байланысты басқалар да бар
қазіргі білім берудің ерекшеліктері мен талаптары.
Баланың мектепке дайындық деңгейі үшеу бойынша тексеріледі
бағыттары:
1. Соматикалық дайындықты анықтау (бой, салмақ, деңгей
физикалық даму). Соматикалық дайындықты дәрігерлер анықтайды.
2. Педагогикалық дайындықты анықтау (менталды арифметика, дағды
оқу, жазу және т.б.). Бұл дайындықты бастауыш сынып мұғалімі анықтайды.
бірінші сыныпқа оқушыларды қабылдау кезіндегі сабақтар.
3. Психологиялық дайындық (жалпы деңгейін анықтау
психологиялық даму, эмоционалдық жетілу)
Психодиагностиканы психолог анықтайды. Құрамдас бөліктер ретінде
психологиялық дайындықтың құрамдас бөліктеріне мыналар жатады: тұлғалық
(мотивациялық), ерікті және интеллектуалдық дайындық.
Жеке (мотивациялық) дайындық – мектепке баруға ұмтылу
жаңа білім алу үшін, жаңа білім алуға ұмтылу
әлеуметтік ұстанымы – мектеп оқушысы, танымдық қабілеті болуы
мұғалім ұсынатын мазмұнға қызығушылық танытады
Мұғалімге, құрбыларына және өзіне деген көзқарас маңызды. Жеке туралы
Баланың мектепке дайындығы әдетте оның мінез-құлқына қарай бағаланады
топтық сабақтарда және психологпен әңгімелесу кезінде. Балалар,
мотивациялық тұрғыдан оқуға дайын емес, танымдық қабілеті әлсіз
қажет болса, ойын көбірек тартады.
Ерікті дайындық – мектеп өмірі нақтылықты талап етеді
белгілі бір мінез-құлық ережелерін сақтау және тәуелсіз
өз қызметін ұйымдастыру, ережелерге бағыну қабілеті мен
ересек адамның талаптары.
Интеллектуалдық дайындық ойлау қабілетін дамытумен байланысты
процестер – психикалық белсенділік пен танымдық қызығушылықтар
бала, оның жаңа нәрсені үйренуге, мәнін түсінуге ұмтылысы
байқалатын құбылыстар, психикалық мәселені шешеді, жақсы дамиды
моторика және көрнекі-қозғалыс үйлестіру, шығармашылық
қиял және т.б.
Практикалық тәжірибе көрсеткендей, барлық балалар дайын емес
мектептегі оқу іс-әрекетіне ауыртпалықсыз кіруге.
Себептер ересектермен қарым-қатынас саласында (түсінбеушілік
азаптаушының сұрақтарының шарттылығы, оның ерекше ұстанымы) немесе жүйеде
құрдастарымен қарым-қатынас және өзара әрекеттесу (қабілетсіздік
жолдасты тыңдау, оның жұмысын қарау) немесе олардың саласында
өзіндік сана (өзінің өзін-өзі бағалауы
мүмкіндіктері, олардың нәтижелеріне бейтарап көзқарас
әрекеттер). байланысты мектепке психологиялық дайындығы
оқытудың сәтті басталуы, ең қолайлысын анықтайды
балалар дамуының нұсқасы. Балалар мектепке келгенде, олар жиі
біреуінің жеткіліксіз мәжбүрлеуі анықталды
психологиялық дайындықтың құрамдас бөлігі.
Оқуға жеке дайындығы жоқ, балалық танытатын оқушылар
стихиялылық, сабақта олар дауыстарын көтермей бір мезгілде жауап береді
қолдар және бір-бірінің сөзін бөлу.
Сонымен қатар, олар әдетте қашан іске қосылады
мұғалім тікелей оларға жүгінгенде, ал қалған уақытта
алаңдатып, тәртіпті бұзады. Өзін-өзі бағалаудың жоғарылауы,
Олар пікірлерге ренжіді. Мотивациялық жетілмегендік тән
бұл балалар үшін бұл көбінесе сыныптағы қиындықтарға әкеледі.
Оқытуға интеллектуалдық дайын еместігі басым
оқу іс-әрекетінің сәтсіздігіне тікелей әкеледі,
мұғалімнің талаптарын түсіну және орындай алмау, және,
демек, төмен бағаға.
Мектептегі білім беруге психологиялық дайындық – тұтас
дамудың жеткілікті жоғары деңгейін болжайтын білім беру
мотивациялық, интеллектуалдық және озбырлық салалары.
Психологиялық құрамдастардың бірі дамуының кешігуі
дайын болу басқалардың дамуында артта қалуды тудырады, бұл
мектепке дейінгі балалық шақтан өтудің бірегей нұсқаларын анықтайды
бастауыш мектеп жасына дейін.
Мектепке дейінгі жастағы оқушылар үшін табысты оқудың басты кепілі
мотивация мен қызығушылық болып табылады. Сондықтан, дайындық мұғалімдері
балабақша топтары сабақты ойын түрінде өткізеді, қозғайды
балаларды оқытудың негізгі маңызды тақырыптары. Мұғалімдердің міндеті
балабақшаның дайындық топтары - балаларда қалыптастыру
мектептегі оқуға және қызығушылыққа оң мотивация.

Жаңартылған күні: 27.01.2025 18:15
Құрылған күні: 27.01.2025 18:42

Текст